Opera Wrocławska

Oferta pracy

19
stycznia
ogłoszenie ważne do
31 marca

Praca na stanowisku: p.o. Kierownika sekcji akustycznej - umowa o pracę na zastępstwo

Dyrekcja Opery Wrocławskiej zatrudni osobę na stanowisku: p.o. Kierownika sekcji akustycznej - umowa o pracę na zastępstwo

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Kierowanie całokształtem działalności sekcji akustycznej w zakresie obsługi prób, spektakli, wydarzeń zewnętrznych, koordynowanie współpracy z innymi działami Instytucji oraz podmiotami zewnętrznymi,
  • Prawidłowe i terminowe realizowanie powierzonych czynności, zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz poleceniami przełożonego,
  • Współpracę z kierownikiem muzycznym, reżyserem, choreografem oraz scenografem,
  • Opracowanie oraz wykonanie projektów audio oraz odtwarzanie nagranego materiału,
  • Wykonanie nagrań z premier, prób generalnych oraz wielośladowych audio,
  • Przechowywanie i ewidencjonowanie nośników z zapisami audio,
  • Przegrywanie i kopiowanie materiałów,
  • Przygotowanie i obsługę podglądu TV akcji scenicznej w czasie prób i spektakli (instalacja ruchoma),
  • Przygotowanie kosztorysów oraz zgłaszanie konieczności zakupu materiałów niezbędnych do realizacji wydarzeń,
  • Realizację i obsługę techniczną spektakli, koncertów, transmisji oraz nagrań,
  • Montaż nagrań, miks, mastering,
  • Przygotowywanie materiałów do celów promocyjnych oraz archiwalnych,
  • Przygotowywanie toru fonicznego do spektakli, koncertów, transmisji oraz nagrań,
  • Strojenie i obsługę systemów bezprzewodowych,
  • Prawidłowe prowadzenie obowiązującej dokumentacji działalności sekcji akustycznej,
  • Nadzór nad konserwacją, przeglądami, drobnymi naprawami narzędzi elektroakustycznych,
  • Ustalanie i opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla podległych pracowników oraz ich systematyczne aktualizowanie,
  • Nadzór nad bezpieczeństwem, szkoleniami, upoważnieniami, przestrzeganiem czasu pracy oraz urlopami podległych pracowników, tworzenie harmonogramów pracy,
  • Zlecanie uruchomienia procesu rekrutacji do sekcji akustycznej, udział w rozmowach rekrutacyjnych oraz rekomendacja kandydata do zatrudnienia.

    Od kandydatów oczekujemy:
  • Min. 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenia min. średniego,
  • Doświadczenia zawodowego z zakresu realizacji dźwięku/ techniki scenicznej,
  • Znajomości programów DAW: ProTools, Reaper, Samplitude,
  • Znajomości konsolet cyfrowych marki Yamaha (w tym Yamaha DM2000), Digico, Soundcraft, Allen & Heath
  • Umiejętności obsługi systemów bezprzewodowych marki SHURE,
  • Umiejętności biegłego czytania partytur,
  • Umiejętności obsługi protokołu Dante,
  • Znajomości systemów operacyjnych Mac OS,
  • Znajomości języka angielskiego (w szczególności branżowego) w stopniu komunikatywnym,
  • Umiejętności interpersonalnych na wysokim poziomie,
  • Umiejętności szybkiego podejmowania decyzji, reagowania w sytuacjach kryzysowych, motywowania pracowników,

    Mile widziane:
  • Wykształcenie muzyczne (szkoła muzyczna I/ II stopnia),
  • Doświadczenie w prowadzeniu sesji nagraniowych,
  • Umiejętności z zakresu miksu i masteringu - muzyka klasyczna/ jazz,
  • Aktywność muzyczna,
  • Doświadczenie w pracy w teatrze lub przy wydarzeniach kulturalnych- w podobnym zakresie obowiązków,
  • Znajomość innych języków obcych.

    Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo w pełnym wymiarze godzin,
  • Pracę w renomowanej Instytucji Kultury,
  • Udział w ciekawych projektach kulturalnych,
  • Bogaty Fundusz Świadczeń Socjalnych.

    Sposób i termin składania ofert:

    Dokumenty prosimy przesłać na adres kadry@opera.wroclaw.pl, bądź dostarczyć do siedziby Opery Wrocławskiej przy ul. Świdnickiej 35. Wszelkie pytania kierować prosimy pod nr tel.: 71 370 88 14 w godzinach 8:00-16:00.
     

    Oferta będzie aktualna do czasu znalezienia odpowiedniego kandydata.
    Oferty rozpatrywane będą według kolejności zgłoszeń.
    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.



    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Operę Wrocławską:

    1. Administrator danych:
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opera Wrocławska, z siedzibą we Wrocławiu (dalej: my). Może się Pan/Pani z nami skontaktować listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław

    2. Inspektor ochrony danych:
    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pan/Pani kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
    - listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
    - przez e-mail: iod@opera.wroclaw.pl

    3. Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
    Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
    1) związanych z realizacją obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
    2) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, skargi i wnioski,
    3) wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

    4. Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
    1) niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2) konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

    5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
    Będziemy przechowywać Pani/Pana dane zawarte w:
    1) w dokumentacji kadrowej, podatkowej lub księgowej - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych,
    2) inne dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy.

    6. Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
    Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe
    1) Organom, podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną,
    2) W zakresie niezbędnym - Wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

    7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
    Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

    8. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
    Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
    2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
    3) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
    4) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.
    Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy oraz wykonywania przez administratora prawnie uzasadnionych obowiązków. Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).

    9. Prawo wniesienia skargi do organu.
    Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.