Oferta pracy
15
lipca
ogłoszenie ważne do
31 sierpnia
Praca na stanowisku: Specjalista ds. automatyki
Dyrekcja Opery Wrocławskiej zatrudni: Specjalistę ds. automatyki
Osoba zatrudniona na stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- utrzymanie w stałej gotowości eksploatacyjnej instalacji i urządzeń automatyki zainstalowanej w obiektach należących do Opery,
- utrzymanie urządzeń automatyki w stanie zapewniającym bezpieczeństwo eksploatacyjne i ruchowe,
- kontrolę właściwej eksploatacji urządzeń poprzez prowadzenie oględzin, przeglądów i remontów zgodnie z instrukcjami,
- znajomość dokumentacji eksploatacyjnej, techniczno-ruchowej oraz konserwacyjnej obsługiwanych urządzeń automatyki,
- nadzór nad połączeniami sieciowymi urządzeń automatyki,
- nadzór nad urządzeniami telekomunikacyjnymi oraz utrzymanie ich w stanie sprawności
i bezpieczeństwa, - prowadzenie postępowań na zakupy materiałów i usług niezbędnych na potrzeby działu głównego energetyka, zgodnie z obowiązującym regulaminem,
- przygotowanie, prowadzenie i nadzór zleceń napraw oraz serwisów fabrycznych,
- opracowanie instrukcji eksploatacji, konserwacji i przeglądów urządzeń automatyki,
- aktualizację dokumentacji projektowej i eksploatacyjnej,
- współpracę z producentami urządzeń automatyki w zakresie reklamacji i informacji o produktach,
- szkolenie operatorów i konserwatorów urządzeń automatyki,
- prowadzenie zapisów ruchowych i eksploatacyjnych w książkach eksploatacyjnych obsługiwanych urządzeń,
- prowadzenie archiwum dokumentacji eksploatowanych w Operze urządzeń i systemów automatyki: dokumentacji technologicznej, automatyki, DTR urządzeń, instrukcji serwisowych,
- informowanie bezpośredniego przełożonego o zauważonych usterkach oraz ich niezwłoczne usuwanie,
- uczestniczenie w inwentaryzacji składników majątkowych,
- wykonywanie innych prac na polecenie przełożonych.
Od kandydatów oczekujemy: - wykształcenia technicznego,
- doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z automatyką,
- posiadania uprawnień SEP do 1 kv (w zakresie eksploatacji),
- praktycznej znajomości zagadnień z dziedziny elektryki i automatyki,
- samodzielności w realizacji powierzonych zadań i zdobywaniu informacji,
- znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
Mile widziane: - uprawnienia UTB,
- terminowość, wysoka dbałość o jakość pracy- zwłaszcza w obszarze dokumentacji.
Oferujemy: - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- bogaty Fundusz Świadczeń Socjalnych,
- dofinansowanie do karty Multisport/Benefit,
- udział w ciekawych projektach kulturalnych,
- pracę w renomowanej Instytucji Kultury.
Sposób i termin składania ofert:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie wymaganych dokumentów:
- CV
- List motywacyjny
Termin: 31.08.2022r. do godziny 16:00.
Aplikacje przesłane po wyżej wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę.
Dokumenty prosimy przesłać na adres: kadry@opera.wroclaw.pl, lub zostawić na portierni w zaklejonej kopercie z napisem REKRUTACJA- Specjalista ds. automatyki.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wszelkie pytania kierować prosimy pod nr tel.: 71 370 88 66 w godzinach 8:00-16:00.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Operę Wrocławską:
1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opera Wrocławska, z siedzibą we Wrocławiu (dalej: my). Może się Pan/Pani z nami skontaktować listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
2. Inspektor ochrony danych:
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pan/Pani kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
- przez e-mail: iod@opera.wroclaw.pl
3. Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
1) związanych z realizacją obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
2) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, skargi i wnioski,
3) wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
4. Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1) niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
2) konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane zawarte w:
1) w dokumentacji kadrowej, podatkowej lub księgowej - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych,
2) inne dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy.
6. Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe:
- Organom, podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną,
- W zakresie niezbędnym - Wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
8. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy oraz wykonywania przez administratora prawnie uzasadnionych obowiązków. Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).
9. Prawo wniesienia skargi do organu.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.