Opera Wrocławska

Oferta pracy

15
lipca
ogłoszenie ważne do
31 sierpnia

Praca na stanowisku: Specjalista ds. automatyki

Dyrekcja Opery Wrocławskiej zatrudni: Specjalistę ds. automatyki

Osoba zatrudniona na stanowisku, będzie odpowiedzialna za:

  • utrzymanie w stałej gotowości eksploatacyjnej instalacji i urządzeń automatyki zainstalowanej w obiektach należących do Opery,
  • utrzymanie urządzeń automatyki w stanie zapewniającym bezpieczeństwo eksploatacyjne i ruchowe,
  • kontrolę właściwej eksploatacji urządzeń poprzez prowadzenie oględzin, przeglądów i remontów zgodnie z instrukcjami,
  • znajomość dokumentacji eksploatacyjnej, techniczno-ruchowej oraz konserwacyjnej obsługiwanych urządzeń automatyki,
  • nadzór nad połączeniami sieciowymi urządzeń automatyki,
  • nadzór nad urządzeniami telekomunikacyjnymi oraz utrzymanie ich w stanie sprawności
    i bezpieczeństwa,
  • prowadzenie postępowań na zakupy materiałów i usług niezbędnych na potrzeby działu głównego energetyka, zgodnie z obowiązującym regulaminem,
  • przygotowanie, prowadzenie i nadzór zleceń napraw oraz serwisów fabrycznych,
  • opracowanie instrukcji eksploatacji, konserwacji i przeglądów urządzeń automatyki,
  • aktualizację dokumentacji projektowej i eksploatacyjnej,
  • współpracę z producentami urządzeń automatyki w zakresie reklamacji i informacji o produktach,
  • szkolenie operatorów i konserwatorów urządzeń automatyki,
  • prowadzenie zapisów ruchowych i eksploatacyjnych w książkach eksploatacyjnych obsługiwanych urządzeń,
  • prowadzenie archiwum dokumentacji eksploatowanych w Operze urządzeń i systemów automatyki: dokumentacji technologicznej, automatyki, DTR urządzeń, instrukcji serwisowych,
  • informowanie bezpośredniego przełożonego o zauważonych usterkach oraz ich niezwłoczne usuwanie,
  • uczestniczenie w inwentaryzacji składników majątkowych,
  • wykonywanie innych prac na polecenie przełożonych.

    Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia technicznego,
  • doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z automatyką,
  • posiadania uprawnień SEP do 1 kv (w zakresie eksploatacji),
  • praktycznej znajomości zagadnień z dziedziny elektryki i automatyki,
  • samodzielności w realizacji powierzonych zadań i zdobywaniu informacji,
  • znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office,

    Mile widziane:
  • uprawnienia UTB,
  • terminowość, wysoka dbałość o jakość pracy- zwłaszcza w obszarze dokumentacji.         

    Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • bogaty Fundusz Świadczeń Socjalnych,
  • dofinansowanie do karty Multisport/Benefit,
  • udział w ciekawych projektach kulturalnych,
  • pracę w renomowanej Instytucji Kultury.

    Sposób i termin składania ofert:

    Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie wymaganych dokumentów:
    - CV
    - List motywacyjny
    Termin: 31.08.2022r. do godziny 16:00.

    Aplikacje przesłane po wyżej wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę.
    Dokumenty prosimy przesłać na adres: kadry@opera.wroclaw.pl, lub zostawić na portierni w zaklejonej kopercie z napisem REKRUTACJA- Specjalista ds. automatyki.
    Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wszelkie pytania kierować prosimy pod nr tel.: 71 370 88 66 w godzinach 8:00-16:00.

    KLAUZULA INFORMACYJNA
    Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Operę Wrocławską:

    1. Administrator danych:
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opera Wrocławska, z siedzibą we Wrocławiu (dalej: my). Może się Pan/Pani z nami skontaktować listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław

    2. Inspektor ochrony danych:
    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pan/Pani kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem danych.
    Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
    - listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
    - przez e-mail: iod@opera.wroclaw.pl

    3. Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
    Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
    1) związanych z realizacją obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
    2) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, skargi i wnioski,
    3) wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

    4. Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
    1) niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2) konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

    5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
    Będziemy przechowywać Pani/Pana dane zawarte w:
    1) w dokumentacji kadrowej, podatkowej lub księgowej - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych,
    2) inne dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy.

    6. Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
    Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe:
    - Organom, podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną,
    - W zakresie niezbędnym - Wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

    7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
    Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

    8. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
    Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    - prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
    - prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
    - prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
    - prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy oraz wykonywania przez administratora prawnie uzasadnionych obowiązków. Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).

    9. Prawo wniesienia skargi do organu.
    Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.