Aktualności

28
sierpnia

Praca: Specjalista w Dziale Promocji i Obsługi Widzów - social media

SPECJALISTA W DZIALE PROMOCJI I OBSŁUGI WIDZA

 

Opera Wrocławska poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty w Dziale Promocji i Obsługi Widzów, w pełnym wymiarze godzin. 

 

Obowiązki:

  • projektowanie i współtworzenie działań promocyjnych na rzecz Opery Wrocławskiej
  • tworzenie i redakcja tekstów na potrzeby portali społecznościowych
  • prowadzenie stron Opery na portalach: Facebook, Instagram, Youtube 
  • monitorowanie bieżących trendów w zakresie promocji działań kulturalnych w mediach społecznościowych oraz ich dostosowywanie i wdrażanie w strategię promocyjną Opery
  • aktualizacja strony internetowej oraz monitoring treści pod względem poprawności
  • współpraca z grafikiem w zakresie przygotowywanych materiałów na potrzeby social mediów
  • archiwizowanie publikowanych treści
  • koordynacja kampanii reklamowych w internecie
  • koordynacja i wsparcie w obsłudze wydarzeń organizowanych w Operze (również w weekendy)
  • aktywna sprzedaż biletów na wydarzenia Opery
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie realizacji kampanii outdoorowych i innych zamówień
  • wsparcie zespołu Promocji i Obsługi Widzów zakresie bieżących działań

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe humanistyczne (mile widziane muzykologiczne)
  • mile widziane doświadczenie w pracy działu promocji/ PR/marketingu
  • znajomość terminologii muzycznej, zainteresowanie muzyką klasyczną
  • łatwość i szybkość pisania, płynne posługiwanie się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie (mile widziane doświadczenie w zakresie redakcji tekstów)
  • biegłość techniczna w obsłudze social mediów oraz znajomość narzędzi internetowych
  • kreatywne myślenie, umiejętność poszukiwania niebanalnych rozwiązań oraz ich wdrażania
  • wysoko rozwinięta kultura osobista oraz zdolności interpersonalne
  • elastyczność w zakresie godzin pracy (popołudniami i w weekendy)
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość języków obcych (angielski lub/i niemiecki) na poziomie komunikatywnym
  • mile widziana umiejętność posługiwania się aparatem fotograficznym oraz podstawowa znajomość programów do obróbki zdjęć

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • pracę w renomowanej instytucji, w dynamicznie rozwijającym się Dziale Promocji i Obsługi Widza

 

Warunki aplikowania: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym drogą mailową na adres: magdalena.sadek@opera.wroclaw.pl  z tytułem: SPECJALISTA DZIAŁ PROMOCJI - social media, do dnia 10.09.2019 r. lub złożenie ich osobiście w sekretariacie Opery Wrocławskiej, ul. Świdnicka 35.

 

Opera Wrocławska informuje, że składając dokumenty rekrutacyjne kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w procesie rekrutacji, innych niż przewidziane w przepisach prawa pracy a oczekiwanych przez Operę Wrocławską. Ponadto realizując obowiązek nałożony na Administratora Danych Osobowych w trybie art. 13 RODO, informujemy, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław.
  • Celem zbierania danych jest zapewnienie by proces rekrutacji przebiegał sprawnie.
  • Każdemu kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia prawidłowego realizowania czynności w ramach rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w rekrutacji.
  • Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
  • Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  • Opera Wrocławska nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz trzy miesiące po jej zakończeniu. Po upływie tych terminów wszelkie dane zostaną zniszczone.