Aktualności
Praca: Specjalista w Dziale Promocji i Obsługi Widzów - social media
SPECJALISTA W DZIALE PROMOCJI I OBSŁUGI WIDZA
Opera Wrocławska poszukuje kandydata na stanowisko Specjalisty w Dziale Promocji i Obsługi Widzów, w pełnym wymiarze godzin.
Obowiązki:
- projektowanie i współtworzenie działań promocyjnych na rzecz Opery Wrocławskiej
- tworzenie i redakcja tekstów na potrzeby portali społecznościowych
- prowadzenie stron Opery na portalach: Facebook, Instagram, Youtube
- monitorowanie bieżących trendów w zakresie promocji działań kulturalnych w mediach społecznościowych oraz ich dostosowywanie i wdrażanie w strategię promocyjną Opery
- aktualizacja strony internetowej oraz monitoring treści pod względem poprawności
- współpraca z grafikiem w zakresie przygotowywanych materiałów na potrzeby social mediów
- archiwizowanie publikowanych treści
- koordynacja kampanii reklamowych w internecie
- koordynacja i wsparcie w obsłudze wydarzeń organizowanych w Operze (również w weekendy)
- aktywna sprzedaż biletów na wydarzenia Opery
- współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie realizacji kampanii outdoorowych i innych zamówień
- wsparcie zespołu Promocji i Obsługi Widzów zakresie bieżących działań
Wymagania:
- wykształcenie wyższe humanistyczne (mile widziane muzykologiczne)
- mile widziane doświadczenie w pracy działu promocji/ PR/marketingu
- znajomość terminologii muzycznej, zainteresowanie muzyką klasyczną
- łatwość i szybkość pisania, płynne posługiwanie się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie (mile widziane doświadczenie w zakresie redakcji tekstów)
- biegłość techniczna w obsłudze social mediów oraz znajomość narzędzi internetowych
- kreatywne myślenie, umiejętność poszukiwania niebanalnych rozwiązań oraz ich wdrażania
- wysoko rozwinięta kultura osobista oraz zdolności interpersonalne
- elastyczność w zakresie godzin pracy (popołudniami i w weekendy)
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość języków obcych (angielski lub/i niemiecki) na poziomie komunikatywnym
- mile widziana umiejętność posługiwania się aparatem fotograficznym oraz podstawowa znajomość programów do obróbki zdjęć
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- pracę w renomowanej instytucji, w dynamicznie rozwijającym się Dziale Promocji i Obsługi Widza
Warunki aplikowania: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym drogą mailową na adres: magdalena.sadek@opera.wroclaw.pl z tytułem: SPECJALISTA DZIAŁ PROMOCJI - social media, do dnia 10.09.2019 r. lub złożenie ich osobiście w sekretariacie Opery Wrocławskiej, ul. Świdnicka 35.
Opera Wrocławska informuje, że składając dokumenty rekrutacyjne kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w procesie rekrutacji, innych niż przewidziane w przepisach prawa pracy a oczekiwanych przez Operę Wrocławską. Ponadto realizując obowiązek nałożony na Administratora Danych Osobowych w trybie art. 13 RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław.
- Celem zbierania danych jest zapewnienie by proces rekrutacji przebiegał sprawnie.
- Każdemu kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia prawidłowego realizowania czynności w ramach rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w rekrutacji.
- Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Opera Wrocławska nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz trzy miesiące po jej zakończeniu. Po upływie tych terminów wszelkie dane zostaną zniszczone.