Opera Wrocławska

Oferta pracy

29
lipca
ogłoszenie ważne do
4 sierpnia

Praca na stanowisku: Pracownik gospodarczy

Dyrekcja Opery Wrocławskiej zatrudni na stanowisko: Pracownik gospodarczy

 

Zakres zadań dla stanowiska:

  • utrzymywanie wnętrz Opery Wrocławskiej w czystości i porządku,
  • sprzątanie garderób, holi, klatek schodowych, toalet, pomieszczeń biurowych- wedle przydziału,
  • mycie pomieszczeń na mokro, pastowanie podłóg, froterowanie, wycieranie kurzu,
  • mycie okien, opróżnianie koszy na śmieci,
  • uzupełnianie środków czystości oraz artykułów jednorazowego użytku w toaletach,
  • sprawdzanie sprzątanych pomieszczeń pod względem bezpieczeństwa.

 

Od kandydatów oczekujemy:

 

  • dobrej kondycji fizycznej,
  • zaangażowania, dyspozycyjności i chęci do pracy,
  • dobrej organizacji pracy własnej,
  • wykształcenia min. zawodowego.

 

Mile widziane:

 

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • terminowość, wysoka dbałość o jakość pracy,
  • uprzejmość, umiejętność pracy w grupie.

 

Oferujemy:

 

  • niezbędne narzędzia do pracy,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty Fundusz Świadczeń Socjalnych,
  • dofinansowanie do karty Multisport/Benefit,
  • pracę w renomowanej Instytucji Kultury.

 

 

Sposób i termin składania ofert:

 

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie wymaganych dokumentów:

  • CV

 

Termin:  04.08.2022r. do godziny 16:00.  

Aplikacje przesłane po wyżej wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę.

Dokumenty prosimy przesłać na adres:  kadry@opera.wroclaw.pl,  lub zostawić na portierni w zaklejonej kopercie z napisem REKRUTACJA- Pracownik gospodarczy.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Wszelkie pytania kierować prosimy pod nr tel.: 71 370 88 14 w godzinach 8:00-16:00.

 

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Operę Wrocławską:

1. Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opera Wrocławska, z siedzibą we Wrocławiu (dalej: my). Może się Pan/Pani z nami skontaktować listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław

2. Inspektor ochrony danych:
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pan/Pani kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem danych.
Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
- przez e-mail: iod@opera.wroclaw.pl

3. Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
1) związanych z realizacją obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
2) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, skargi i wnioski,
3) wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

4. Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1) niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
2) konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane zawarte w:
1) w dokumentacji kadrowej, podatkowej lub księgowej - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych,
2) inne dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy.

6. Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe:
- Organom, podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną,
- W zakresie niezbędnym - Wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

8. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy oraz wykonywania przez administratora prawnie uzasadnionych obowiązków. Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).

9. Prawo wniesienia skargi do organu.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.