Opera Wrocławska

Oferta pracy

23
stycznia
ogłoszenie ważne do
21 lutego

Kierownik działu kadr

Dyrekcja Opery Wrocławskiej zatrudni osobę na stanowisku: Kierownik działu kadr

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za
  • koordynowane działań działu kadr poprzez zarządzanie zespołem, planowanie, organizowanie, monitorowanie i realizowanie prac w zakresie powierzonych zadań;
  • kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, w tym sporządzanie umów, świadectw pracy, dokumentów ZUS, monitorowanie terminowości badań lekarskich;
  • współtworzenie i wdrażanie polityki personalnej, standardów, regulaminów i procedur;
  • wspieranie kadry menedżerskiej w kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi;
  • organizacja i prowadzenie procesu rekrutacji i zatrudniania;
  • optymalizację procesów kadrowo-płacowych, proponowanie usprawnień, wdrażanie nowych rozwiązań i wsparcie w rozwoju systemów informatycznych;
  • rozliczanie czasu pracy pracowników artystycznych i administracyjno-technicznych, obsługa wniosków urlopowych nadgodzin, zwolnień lekarskich, itp.
  • wprowadzenie danych do systemów kadrowych oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • przygotowywanie danych do raportów na potrzeby sprawozdawczości GUS, UMWD, MKiDN;
  • realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi, w tym opiniowanie wniosków w zakresie zaszeregowania i awansowania pracowników, sporządzanie planów szkoleń i raportowanie ich realizacji;
  • zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, opracowywanie i realizowanie planów działalności socjalnej i bytowej;
  • koordynacja spraw związanych z ubezpieczeniami grupowymi, pakietami sportowymi, benefitami pracowniczymi;
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem cudzoziemców;
    .

    Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z HR, ekonomią, prawem, administracją lub pokrewne)
  • minimum 5 letni staż pracy w komórce kadrowej;
  • minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z kierowaniem komórką kadrowo-płacową bądź na samodzielnym stanowisku związanym z odpowiedzialnością za całość spraw kadrowo-płacowych w podmiocie zatrudniającym nie mniej niż 50 osób;
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz dotyczących ubezpieczeń społecznych;
  • biegłość w obsłudze pakietu MS Office, w szczególności Exel;
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1;
  • umiejętność samodzielnego działania, analitycznego myślenia oraz zaangażowanie w realizację zadań;
  • znajomość programów kadrowo-płacowych, dodatkowym atutem będzie znajomość programu R2-Płatnik;
  • mile widziane doświadczenie w podmiocie zatrudniającym powyżej 100 pracowników z obszaru finansów publicznych oraz doświadczenie we współpracy ze związkami zawodowymi;

    Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • pracę w renomowanej instytucji kultury;
  • udział w ciekawych projektach kulturalnychl;
  • miłą atmosferę w pracy;
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje;
  • pakiet benefitów pracowniczych m.in. dofinansowanie wypoczynku, karty Multisport;
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

    Sposób i termin składania ofert:
    Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym do 21.02.2025r. na adres: kadry@opera.wroclaw.pl, bądź dostarczenie dokumentów w zaklejonej kopercie z napisem KIEROWNIK DZIAŁU KADR do siedziby Opery Wrocławskiej przy ul. Świdnickiej 35 we Wrocławiu.

    Oferta będzie aktualna do czasu znalezienia odpowiedniego kandydata.
    Oferty rozpatrywane będą według kolejności zgłoszeń.

    Prosimy o nieskładanie ofert niespełniających wymagań obligatoryjnych - oferty takie nie będą rozpatrywane.

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.


    Informacja o obowiązywaniu w operze wrocławskiej wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych.

    W związku z ubieganiem się o pracę na podstawie stosunku pracy lub innego stosunku prawnego stanowiącego podstawę świadczenia pracy lub usług lub pełnienia funkcji, lub pełnienia służby, Opera Wrocławska informuje, że wprowadziła i stosuje wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych (dalej: Procedura).



    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Operę Wrocławską:

    1. Administrator danych:
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opera Wrocławska, z siedzibą we Wrocławiu (dalej: my). Może się Pan/Pani z nami skontaktować listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław

    2. Inspektor ochrony danych:
    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pan/Pani kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
    - listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
    - przez e-mail: iod@opera.wroclaw.pl

    3. Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
    Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
    1) związanych z realizacją obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
    2) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, skargi i wnioski,
    3) wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

    4. Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
    1) niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2) konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

    5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
    Będziemy przechowywać Pani/Pana dane zawarte w:
    1) w dokumentacji kadrowej, podatkowej lub księgowej - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych,
    2) inne dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy.

    6. Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
    Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe
    1) Organom, podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną,
    2) W zakresie niezbędnym - Wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

    7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
    Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

    8. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
    Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
    2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
    3) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
    4) prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.
    Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy oraz wykonywania przez administratora prawnie uzasadnionych obowiązków. Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).

    9. Prawo wniesienia skargi do organu.
    Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.