Aktualności

22
kwietnia

Komunikat dotyczący działalności Opery Wrocławskiej do 28 maja 2021 r.

Szanowni Państwo, Drodzy Widzowie!

Decyzją Rady Ministrów obowiązujące od 20 marca obostrzenia wciąż obowiązują na Dolnym Śląsku. Instytucje kultury nadal pozostają zamknięte, zatem wszystkie spektakle zaplanowane na ten czas w Operze Wrocławskiej zostają przeniesione.

Przekazywanie Państwu po raz kolejny informacji na temat możliwości zamiany biletów na vouchery czy ich zwrotu - nie jest dla nas łatwe. Namiastka normalności, która pozwoliła nam gościć Państwa w naszym teatrze dała nam wiele radości, szczęścia i motywacji. Dziękujemy za Państwa obecność, za emocje i owacje na stojąco podczas ostatnich spektakli. Wszystko, co robimy, robimy dla Państwa! Wszyscy jesteśmy zmęczeni rzeczywistością determinowaną przez pandemię, ale wierzymy, że normalność w końcu powróci.

O nowych terminach spektakli będziemy Państwa informować na bieżąco.
Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej oraz mediów społecznościowych.

Poniżej informacje dotyczące możliwości wymiany biletów na vouchery lub ich zwrotu:

  • Jeżeli chcą Państwo skorzystać z możliwości wymiany biletu na voucher o jego równowartości, który będzie ważny do końca sezonu artystycznego 2020/2021, prosimy o możliwie szybki kontakt z Działem Obsługi Widzów.

Bilety, które nabyli Państwo na spektakle będą sukcesywnie zwracane:

  • Bilety kupione internetowo - nie ma konieczności kontaktu z Działem Obsługi Widzów, zwrot zostanie wykonany automatycznie.
  • Bilety zakupione w kasie można zwrócić w dwojaki sposób - wypełniając i wysyłając formularz zwrotu biletów (nastąpi zwrot środków na konto) lub bezpośrednio w kasie.

Kasa biletowa w holu głównym czynna od poniedziałku do piątku, w godz. 12-18.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Widzów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, tel. 71 370 88 80 lub pod adresem e-mailowym: opera@opera.wroclaw.pl