Aktualności

2
kwietnia

Praca na stanowisku: Księgowa / Księgowy

Dyrekcja Opery Wrocławskiej zatrudni: Księgową / Księgowego

Osoba zatrudniona na stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
  • Wykonywanie obowiązków księgowego w jednostce sektora finansów publicznych w zakresie określonym m.in. w art. 54 ustawy o finansach publicznych;
  • Prowadzenie rachunkowości jednostki, co wynika z art. 4 ust 3 ustawy o rachunkowości;
  • Funkcjonowanie mechanizmów kontroli wewnętrznej.

    Od kandydatów oczekujemy:
  • Znajomości zasad prowadzenia księgowości;
  • Znajomości sytemu FK Comarch ERP OPTIMA;
  • Umiejętności obsługi komputera (MS Office) oraz sprzętu biurowego;
  • Znajomości gospodarki finansowej instytucji kultury;
  • Znajomości przepisów ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej;
  • Znajomości przepisów z zakresu prawa podatkowego, a w szczególności podatku VAT, podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych.

    Mile widziana:
    - Praktyka w księgowości Instytucji Kultury,
    - Min. 4-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku Księgowej/Księgowego.

    Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • Pracę w renomowanej instytucji kultury,
  • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.

    Sposób i termin składania ofert:
    Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów (CV, list motywacyjny) w terminie do 9 kwietnia 2021 roku na adres: rekrutacja@opera.wroclaw.pl, bądź dostarczenie ich osobiście do siedziby Opery Wrocławskiej, przy ul. Świdnickiej 35.


    KLAUZULA INFORMACYJNA
    Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Operę Wrocławską:

    1. Administrator danych:
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opera Wrocławska, z siedzibą we Wrocławiu (dalej: my). Może się Pan/Pani z nami skontaktować listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław

    2. Inspektor ochrony danych:
    Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pan/Pani kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem danych.
    Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
    - listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
    - przez e-mail: iod@opera.wroclaw.pl

    3. Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
    Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
    1) związanych z realizacją obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
    2) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, skargi i wnioski,
    3) wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

    4. Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
    1) niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2) konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

    5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
    Będziemy przechowywać Pani/Pana dane zawarte w:
    1) w dokumentacji kadrowej, podatkowej lub księgowej - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych,
    2) inne dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy.

    6. Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
    Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe:
    - Organom, podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną,
    - W zakresie niezbędnym - Wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,

    7. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
    Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

    8. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
    Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
    - prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
    - prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
    - prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
    - prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy oraz wykonywania przez administratora prawnie uzasadnionych obowiązków. Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w punktach 1 i 2 powyżej).

    9. Prawo wniesienia skargi do organu.
    Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.