Aktualności
Praca na stanowisku: Referent ds. administracyjno - technicznych
Dyrekcja Opery Wrocławskiej zatrudni: Referenta ds. administracyjno - technicznych
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku, będzie odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie zaplecza administracyjnego Opery Wrocławskiej, a w szczególności:
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy i kart pracy pracowników wskazanych działów,
- Prowadzenie we współpracy z inspektorem BHP kartotek i zamawianie środków ochrony indywidualnej,
- Uczestniczenie w inwentaryzacji składników majątkowych,
- Zarządzanie lokalami służbowymi w tym m.in.: rozliczanie faktur i obciążanie lokatorów - gaz i energia elektryczna, kontrola terminowości odczytu liczników gazu, energii i wody oraz sporządzanie umów podnajmu dla wszystkich lokatorów,
- Zarządzanie parkingiem Opery Wrocławskiej, w szczególności:
- Prowadzenie zleconych spraw służbowych w zakresie swoich obowiązków poza siedzibą Opery (administracje mieszkań służbowych, urzędy, inne obiekty użytkowane przez Operę),
- Sprawdzanie pod względem rzeczowym oraz opisywanie faktur i rachunków, sygnalizowanie upływających terminów umów z kontrahentami,
- Udział w bieżących projektach Działu.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego;
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- Znajomości pakietu MS Office;
- Dobrej organizacji pracy własnej i wysokiej samodyscypliny pozwalającej na pracę w warunkach ścisłych terminów;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy;
- Dyskrecji, dokładności i rzetelności.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- Pracę w renomowanej instytucji kultury;
- Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.
Sposób i termin składania ofert:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów (CV, list motywacyjny) w terminiedo 30 listopada 2020 roku na adres: kadry@opera.wroclaw.pl bądź dostarczenie ich osobiście lub drogą pocztową na adres Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, z dopiskiem Dział Kadr.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Operę Wrocławską:
- Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Opera Wrocławska, z siedzibą we Wrocławiu (dalej: my). Może się Pan/Pani z nami skontaktować listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
- Inspektor ochrony danych:
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą może się Pan/Pani kontaktować
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania
z przysługujących Pani/Panu praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
- przez e-mail: iod@opera.wroclaw.pl
- Cele przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
- związanych z realizacją obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
- udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, skargi i wnioski,
- wykonywania obowiązków wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
- Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
- niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- konieczności wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych:
Będziemy przechowywać Pani/Pana dane zawarte w:
- w dokumentacji kadrowej, podatkowej lub księgowej - do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów szczególnych,
- inne dane osobowe będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy.
- Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych
Będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe
- Organom, podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ściągania, lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią
z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną, - W zakresie niezbędnym - Wnioskodawcom, działającym na podstawie ustawy z dnia 6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Pani /Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
- Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani/Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych
lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/Pana dane do innego administratora. Jednakże zrobimy to tylko, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe.
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy
oraz wykonywania przez administratora prawnie uzasadnionych obowiązków. Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe
w punktach 1 i 2 powyżej).
- Prawo wniesienia skargi do organu.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.