Opera Wrocławska

Aktualności

1
czerwca

Praca na stanowisku: Główny Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym

Opera Wrocławska poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
GŁÓWNY SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM

Główny Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym sprawuje pieczę nad właściwym utrzymaniem stanu technicznego i właściwej eksploatacji wyposażenia budynku Opery i obiektów organizacyjnie z nią powiązanych, odpowiada za prowadzenie dokumentacji prawnej nieruchomości oraz dokumentacji techniczno-budowlanej.
Do zadań Głównego Specjalisty w dziale administracyjno-gospodarczym w szczególności należy:

  • prowadzenie dokumentacji prawnej nieruchomości oraz dokumentacji techniczno-budowlanej budynku;
  • nadzorowanie właściwego utrzymania stanu technicznego oraz sprawności urządzeń i instalacji składających się na infrastrukturę techniczną budynku Opery i obiektów organizacyjnie z nią powiązanych;
  • przygotowywanie planów przeglądów budowlanych, nadzór nad ich przeprowadzaniem oraz terminowym składaniem zawiadomień i protokołów przeglądu do PINB;
  • kontrola nad właściwym zabezpieczeniem majątku Opery przed zniszczeniem, pożarem, kradzieżą;
  • prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz innych opłat wynikających z umów najmu czy dzierżawy; 
  • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w media;
  • uczestniczenie w naradach, odprawach związanych z remontami budynku i wyposażeniem budynku
    w sprzęt i urządzenia techniczne;
  • prowadzenie postępowań na zakupy materiałów i usługi w zakresie powierzonych zadań
  • uczestniczenie w przetargach na remonty dotyczące obiektów w zarządzie Opery;
  • kwalifikowanie i kierowanie do naprawy bądź wymiany uszkodzonego i nie nadającego się do użytku wyposażenia;
  • współpraca z brokerem ubezpieczeniowym - kontakty robocze w zakresie ubezpieczenia majątku Opery;
  • kompleksowe prowadzenie umów i monitoring ich prawidłowego wykonywania w zakresie powierzonych obowiązków;
  • koordynacja przygotowań i przebiegu wydarzeń organizowanych przez podmioty zewnętrzne oraz współorganizowane przez Operę z podmiotami trzecimi w budynku Opery.

I WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE

  • wykształcenie  średnie lub wyższe 
  • bardzo dobra znajomość aktów prawnych z zakresu przedmiotowego stanowiska, w tym prawa związanego z administrowaniem nieruchomościami,  zamówień publicznych;
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz korzystania w pracy z pakietu MS Office ;
  • dobra organizacja pracy własnej i wysoka samodyscyplina pozwalająca na pracę w warunkach ścisłych terminów i realizacji projektów specjalnych;
  • umiejętności negocjacyjne;
  • kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań prowadzących do optymalizacji pracy, funkcjonowania obiektu etc. i umiejętności analityczne;
  • dyspozycyjność i konsekwencja w działaniu;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie oraz chęć uczenia się i wysoka kultura osobista;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację.

III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV / życiorys
  • list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

 

IV. Oferujemy:

  • pracę w renomowanej instytucji o ugruntowanej pozycji
  • umową o pracę
  • pracę w miłej i przyjaznej atmosferze

 

Sposób i termin składania ofert:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania) w terminie do 3 września 2020 roku na adres: kadry@opera.wroclaw.pl bądź dostarczenie ich osobiście lub drogą pocztową na adres Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, z dopiskiem Dział Kadr.
Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Realizując dyspozycję art. 13 RODO informuję, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław.
  • W sprawach przetwarzania danych osobowych Pani/Pana należy kontaktować się
    z Inspektorem Ochrony Danych, drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@opera.wroclaw.pl 
    lub listownie na adres korespondencyjny: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
  • Celem zbierania danych jest zapewnienie by proces rekrutacji przebiegał sprawnie.
  • Każdemu kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych
    oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
    tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia prawidłowego realizowania czynności w ramach rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w rekrutacji.
  • Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
  • Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  • Opera Wrocławska nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego
    lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz trzy miesiące po jej zakończeniu.
  • Po upływie tych terminów wszelkie dane zostaną zniszczone."