Aktualności
Praca na stanowisku: Główny Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym
Opera Wrocławska poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
GŁÓWNY SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM
Główny Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym sprawuje pieczę nad właściwym utrzymaniem stanu technicznego i właściwej eksploatacji wyposażenia budynku Opery i obiektów organizacyjnie z nią powiązanych, odpowiada za prowadzenie dokumentacji prawnej nieruchomości oraz dokumentacji techniczno-budowlanej.
Do zadań Głównego Specjalisty w dziale administracyjno-gospodarczym w szczególności należy:
- prowadzenie dokumentacji prawnej nieruchomości oraz dokumentacji techniczno-budowlanej budynku;
- nadzorowanie właściwego utrzymania stanu technicznego oraz sprawności urządzeń i instalacji składających się na infrastrukturę techniczną budynku Opery i obiektów organizacyjnie z nią powiązanych;
- przygotowywanie planów przeglądów budowlanych, nadzór nad ich przeprowadzaniem oraz terminowym składaniem zawiadomień i protokołów przeglądu do PINB;
- kontrola nad właściwym zabezpieczeniem majątku Opery przed zniszczeniem, pożarem, kradzieżą;
- prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz innych opłat wynikających z umów najmu czy dzierżawy;
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w media;
- uczestniczenie w naradach, odprawach związanych z remontami budynku i wyposażeniem budynku
w sprzęt i urządzenia techniczne; - prowadzenie postępowań na zakupy materiałów i usługi w zakresie powierzonych zadań
- uczestniczenie w przetargach na remonty dotyczące obiektów w zarządzie Opery;
- kwalifikowanie i kierowanie do naprawy bądź wymiany uszkodzonego i nie nadającego się do użytku wyposażenia;
- współpraca z brokerem ubezpieczeniowym - kontakty robocze w zakresie ubezpieczenia majątku Opery;
- kompleksowe prowadzenie umów i monitoring ich prawidłowego wykonywania w zakresie powierzonych obowiązków;
- koordynacja przygotowań i przebiegu wydarzeń organizowanych przez podmioty zewnętrzne oraz współorganizowane przez Operę z podmiotami trzecimi w budynku Opery.
I WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
- wykształcenie średnie lub wyższe
- bardzo dobra znajomość aktów prawnych z zakresu przedmiotowego stanowiska, w tym prawa związanego z administrowaniem nieruchomościami, zamówień publicznych;
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz korzystania w pracy z pakietu MS Office ;
- dobra organizacja pracy własnej i wysoka samodyscyplina pozwalająca na pracę w warunkach ścisłych terminów i realizacji projektów specjalnych;
- umiejętności negocjacyjne;
- kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań prowadzących do optymalizacji pracy, funkcjonowania obiektu etc. i umiejętności analityczne;
- dyspozycyjność i konsekwencja w działaniu;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie oraz chęć uczenia się i wysoka kultura osobista;
- mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV / życiorys
- list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
IV. Oferujemy:
- pracę w renomowanej instytucji o ugruntowanej pozycji
- umową o pracę
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
Sposób i termin składania ofert:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania) w terminie do 3 września 2020 roku na adres: kadry@opera.wroclaw.pl bądź dostarczenie ich osobiście lub drogą pocztową na adres Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, z dopiskiem Dział Kadr.
Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Realizując dyspozycję art. 13 RODO informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław.
- W sprawach przetwarzania danych osobowych Pani/Pana należy kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@opera.wroclaw.pl
lub listownie na adres korespondencyjny: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław - Celem zbierania danych jest zapewnienie by proces rekrutacji przebiegał sprawnie.
- Każdemu kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych
oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia prawidłowego realizowania czynności w ramach rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w rekrutacji.
- Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Opera Wrocławska nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej. - Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz trzy miesiące po jej zakończeniu.
- Po upływie tych terminów wszelkie dane zostaną zniszczone."