Aktualności

1
października

Praca na stanowisku: Specjalista ds. zamówień publicznych

Opera Wrocławska poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. zamówień publicznych

I. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy w szczególności:
  • sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej na podstawie szczegółowych zestawień przygotowanych przez komórki organizacyjne Opery, w tym inicjowanie działań jednostek organizacyjnych Opery Wrocławskiej w zakresie opracowywania planów zamówień odpowiednio na sezon artystyczny ( Dział Artystyczny ) i rok budżetowy,
  • odpowiadanie za prawidłowość udzielania zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej, w tym prawidłowość wyboru trybu zamówienia przez Operę poprzez: kontrolę wstępną wniosków finansowych oraz wniosków o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne oraz zamówienie z zakresu działalności kulturalnej składanych przez komórki organizacyjne Opery pod kątem przestrzegania ustawy, udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej wnioskowanych przez komórki organizacyjne Opery,
  • przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na podstawie ustawy PZP.
  • publikowanie ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej,
  • udzielanie wyjaśnień i pomocy merytorycznej w zakresie procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówienia z zakresu działalności kulturalnej pracownikom komórek wnioskujących oraz ścisłe współpracowanie z tymi komórkami w zakresie przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne oraz zamówienie z zakresu działalności kulturalnej,

  • samodzielne prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz rejestru zamówień z zakresu działalności kulturalnej:
  • - udzielanych na podstawie ustawy PZP,
    - udzielanych z wyłączeniem stosowania ustawy PZP,
    - gromadzenie i archiwizacja dokumentacji z udzielanych zamówień publicznych na podstawie ustawy PZP,
    - terminowe wykonywanie zadań i załatwianie spraw przekazanych przez bezpośredniego przełożonego,
    - branie udziału w pracach komisji przetargowych tj. m.in. uczestniczenie w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych w charakterze sekretarza lub członka Komisji Przetargowej / sądów konkursowych,
    - przygotowanie, opracowanie, kompletowanie projektów pism związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielanie zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, kompletowanie dokumentacji przetargowej i ich archiwizacja,
    - przechowywanie i przekazywanie dokumentacji przetargowych dotyczących udzielonych zamówień publicznych do archiwum,
    - sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielanych przez Operę zamówieniach publicznych oraz sprawozdania o udzielanych przez Operę zamówieniach z zakresu działalności kulturalnej,
    - prowadzenie we współpracy z radcą prawnym spraw związanych z przygotowywaniem do podpisu umów zawieranych w wyniku przeprowadzonych postępowań w trybach przewidzianych w ustawie PZP,
    - przygotowuje projekty zarządzeń w zakresie procedur zamówień obowiązujących w Operze
    - wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa i Statutu Opery Wrocławskiej oraz poleceń bezpośredniego przełożonego, Pełnomocnika Dyrektora ds. Finansowych, Zastępcy Dyrektora oraz Dyrektora Opery Wrocławskiej, związanych z zakresem i charakterem pracy,
    - stałe podnoszenie swojej wiedzy fachowej w zakresie zamówień publicznych, identyfikowanie i zawiadamianie bezpośredniego przełożonego o sytuacjach krytycznych, nietypowych, wszelkich anomaliach w stosunku do przyjętych w Operze procedur, zasad w zakresie zamówień publicznych.

    II. Oczekujemy:
  • Znajomości prawa zamówień publicznych oraz aktualnych przepisów
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrej znajomości programu Excel, MS Office
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej - dokładność oraz rzetelność w przygotowywaniu ofert
  • Wysokiego poziomu kultury osobistej
  • Komunikatywności

  • Dodatkowym atutem będą:
  • - Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych

    III. Oferujemy:
  • Umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Szkolenia
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy

  • IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • Życiorys/CV i podpisany list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

  • Sposób i termin składania ofert:
    Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów (CV, podpisany list motywacyjny) oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania) w terminie do 9 października 2019 roku na adres kadry@opera.wroclaw.pl lub drogą pocztową na adres Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, z dopiskiem Dział Służby Pracowniczej.

    Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

    "Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A, B i D ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji.

    Realizując dyspozycję art. 13 RODO informuję, że:
  • Administratorem danych osobowych jest Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław.
  • W sprawach przetwarzania danych osobowych Pani/Pana należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@opera.wroclaw.pl lub listownie na adres korespondencyjny: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław
  • Celem zbierania danych jest zapewnienie by proces rekrutacji przebiegał sprawnie.
  • Każdemu kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia prawidłowego realizowania czynności w ramach rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w rekrutacji.
  • Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
  • Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  • Opera Wrocławska nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz trzy miesiące po jej zakończeniu. Po upływie tych terminów wszelkie dane zostaną zniszczone."