Bilety

Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

  1. Strona internetowa Opera Wrocławska pozwala na zakup biletów w trybie online. Sprzedaż online kończy się  4 godziny przed spektaklem. W terminie krótszym niż powyższy zapraszamy do kasy Opery Wrocławskiej. Opera zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży internetowej w każdej chwili bez podawania przyczyn.
  2. Cena biletu na wybrane miejsce jest ceną normalną lub ulgową bez zniżek. Bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, emerytom, rencistom i zasłużonym działaczom kultury. Bilety ulgowe można nabyć na podstawie przedstawionego w kasie dokumentu (legitymacji) uprawniającego do zniżki.
  3. Bilety zarezerwowane online należy odebrać przed upływem daty ważności rezerwacji otrzymanej w potwierdzeniu.
  4. Rezerwacje nieodebrane w terminie będą anulowane automatycznie.
  5. W sprawie uzgodnienia innego terminu odbioru prosimy o kontakt z Biurem Promocji i Organizacji Widzów, tel. 71 370 88 80, tel / fax. 71 370 88 81
  6. System sprzedaży i rezerwacji internetowej umożliwia jednorazowo zakup lub rezerwację maksymalnie 10 biletów na jedno wydarzenie. W sprawie rezerwacji biletów dla grup zorganizowanych prosimy o kontakt z Biurem Promocji i Organizacji Widzów, tel. 71 370 88 80, tel / fax. 71 370 88 81
  7. Bilety zakupione przez internet należy odebrać najpóźniej na 45 min. przed spektaklem w kasie Opery Wrocławskiej, okazując potwierdzenie dokonania zakupu wraz z indywidualnym numerem rezerwacji, generowane po dokonaniu zakupu. Opera nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie numeru osobom trzecim.
  8. Aby dokonać rezerwacji należy zarejestrować się w systemie sprzedaży internetowej Opery Wrocławskiej.  Należy podać pełne dane kontaktowe (nazwisko, numer telefonu, adres, e-mail). Opera zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji zawierających niepełne lub nieprawdziwe dane. Opera nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
  9. Zwrot i wymiana biletów możliwe są WYŁĄCZNIE w przypadku odwołania spektaklu przez organizatora. Zwrot i wymiana biletów odbywają się po okazaniu paragonu, dołączanego do biletów przy sprzedaży.
  10. Na prośbę Klienta przy zakupie biletów wystawiana jest faktura VAT. Faktura może być wystawiona wyłącznie na tę osobę lub firmę, która zakupiła bilety przez internet (online).
  11. Paragon za zakupione bilety można wydrukować bezpośrednio z systemu sprzedaży on-line. Kupujący może go także otrzymać w kasie Opery przy ul. Świdnickiej..
  12. Osoby spóźnione na spektakl nie będą wpuszczane na widownię. Osobom spóźnionym nie przysługuje zwrot pieniędzy za bilety.
  13. Brak możliwości zakupu lub rezerwacji biletów przez system sprzedaży internetowej nie oznacza braku biletów w kasie Opery Wrocławskiej. W przypadku problemów z zakupem biletów on-line prosimy o kontakt z Biurem Promocji i Organizacji Widzów, tel. 71 370 88 80, tel / fax. 71 370 88 81.
  14. Kasa biletowa otwarta jest od poniedziałku do piątku w godz. 12.00 - 19.00, w sobotę w godz. 12.00 - 19.00  oraz w niedzielę, w godz. 11.00 - 18.00 (przerwa: 15.15 - 15.30). Na 60 minut przed rozpoczęciem spektaklu Kasa sprzedaje bilety tylko na bieżące przedstawienie.
  15. Podczas spektakli obowiązuje zakaz fotografowania i filmowania oraz używania telefonów komórkowych.
  16. Zabrania się wnoszenia na widownię i spożywania jakiegokolwiek jedzenia oraz napojów.
  17. Opera zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze i obsadach.
  18. Poprzez rejestrację w systemie sprzedaży i rezerwacji internetowej Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Operę Wrocławską, w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Klientem oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów. Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do nich oraz do ich poprawiania i uaktualniania, na warunkach określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych. Administratorem danych osobowych jest Opera Wrocławska.
  19. Płatności za bilety można dokonać poprzez: kartę kredytową, przelew elektroniczny bezpośredni i przelew elektroniczny półautomatyczny. Płatności obsługuje firma  Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o., z siedzibą ul. Jana Olbrachta 94, 01-102. Warszawa.