Aktualności
Praca: Główny specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym - cały etat
Opera Wrocławska poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
GŁÓWNY SPECJALISTA W DZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM
Główny Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym wspiera Kierownika działu w nadzorze zespołu gospodarczego, sprawuje pieczę nad właściwym utrzymaniem stanu technicznego i właściwej eksploatacji wyposażenia budynku Opery i obiektów organizacyjnie z nią powiązanych, odpowiada za prowadzenie dokumentacji prawnej nieruchomości oraz dokumentacji techniczno ? budowlanej.
Do zadań Głównego Specjalisty w dziale administracyjno-gospodarczym w szczególności należy:
- kierowanie, nadzorowanie i kontrola zadań wykonywanych przez podległych pracowników;
- prowadzenie dokumentacji prawnej nieruchomości oraz dokumentacji techniczno?budowlanej budynku;
- nadzorowanie właściwego utrzymania stanu technicznego oraz sprawności urządzeń i instalacji składających się na infrastrukturę techniczną budynku Opery i obiektów organizacyjnie z nią powiązanych;
- przygotowywanie planów przeglądów budowlanych, nadzór nad ich przeprowadzaniem oraz terminowym składaniem zawiadomień i protokołów przeglądu do PINB;
- kontrola nad właściwym zabezpieczeniem majątku Opery przed zniszczeniem, pożarem, kradzieżą;
- prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz innych opłat wynikających z umów najmu czy dzierżawy;
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w media;
- uczestniczenie w naradach, odprawach związanych z remontami budynku i wyposażeniem budynku
w sprzęt i urządzenia techniczne; - prowadzenie postępowań na zakupy materiałów i usługi niezbędne na potrzeby działu administracyjno gospodarczego;
- uczestniczenie w przetargach na remonty dotyczące obiektów w zarządzie Opery;
- kwalifikowanie i kierowanie do naprawy bądź wymiany uszkodzonego i nie nadającego się do użytku wyposażenia;
- monitorowanie stanu BHP i ppoż,
- inwentaryzacja składników majątkowych w porozumieniu z pionem księgowym;
- zapewnienie właściwych warunków pracy, troska o czystość i porządek w pomieszczeniach oraz wokół obiektu;
- współpraca z brokerem ubezpieczeniowym - kontakty robocze w zakresie ubezpieczenia majątku Opery;
- kompleksowe prowadzenie umów i monitoring ich prawidłowego wykonywania w zakresie powierzonych obowiązków;
- koordynacja przygotowań i przebiegu wydarzeń organizowanych przez podmioty zewnętrzne oraz współorganizowane przez Operę z podmiotami trzecimi w budynku Opery.
I WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE
- wykształcenie wyższe (mgr inżynier Wydziału Budownictwa, kierunki techniczne) lub absolwent studiów licencjackich;
- bardzo dobra znajomość aktów prawnych z zakresu przedmiotowego stanowiska, w tym prawa związanego z administrowaniem nieruchomościami, w szczególności prawa budowlanego, zamówień publicznych, pracy i bezpieczeństwa;
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz korzystania w pracy z pakietu MS Office (środowisko Windows);
- dobra organizacja pracy własnej i wysoka samodyscyplina pozwalająca na pracę w warunkach ścisłych terminów i realizacji projektów specjalnych;
- umiejętności negocjacyjne;
- kreatywność w znajdowaniu nowych rozwiązań prowadzących do optymalizacji pracy zespołu, funkcjonowania obiektu etc. i umiejętności analityczne;
- dyspozycyjność i konsekwencja w działaniu;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole i zarządzania zespołem, zaangażowanie oraz chęć uczenia się i wysoka kultura osobista;
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację.
II WYMAGANIA DODATKOWE
- mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej na stanowisku kierowniczym;
- prawo jazdy kat. B;
- dodatkowym atutem będą również uprawnienia przeglądów budowlanych, inspektorów ochrony przeciwpożarowej.
III. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV / życiorys
- list motywacyjny
- dokumenty potwierdzające wykształcenie
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
IV. Oferujemy:
- pracę w renomowanej instytucji o ugruntowanej pozycji
- umową o pracę
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze
Sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w Dziale Służby Pracowniczej w Operze Wrocławskiej, ul. Świdnicka 35 lub drogą elektroniczną, na adres mailowy kadry@opera.wroclaw.pl do dnia 30 czerwca 2019r.
Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Opera Wrocławska informuje, że składając dokumenty rekrutacyjne kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w procesie rekrutacji, innych niż przewidziane w przepisach prawa pracy a oczekiwanych przez Operę Wrocławską. Ponadto realizując obowiązek nałożony na Administratora Danych Osobowych w trybie art. 13 RODO, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław.
- Opera Wrocławska wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Jest nim Pan Piotr Schmidt.
- Celem zbierania danych jest zapewnienie by proces rekrutacji przebiegał sprawnie.
- Każdemu kandydatowi do pracy przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania
i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zapewnienia prawidłowego realizowania czynności
w ramach rekrutacji. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w rekrutacji. - Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
- Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Opera Wrocławska nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz trzy miesiące po jej zakończeniu. Po upływie tych terminów wszelkie dane zostaną zniszczone.